English
Kullanıcı Adı     Şifre     Üye ol Şifremi Unuttum! Aktivasyon Kodumu Kaybettim!
 
 
Kurumsal Bankacılık

Kurumsal Bankacılık

1990’lı yılların başında kurumsal bankacılığı farklı bir segment olarak tanımlayarak sektöre öncülük eden Garanti; bugün, ülkemizde faaliyet gösteren çok uluslu şirketler ve büyük ulusal firmalar tarafından her türlü piyasa koşulunda tercih edilen öncelikli “iş ortağı” olarak kabul ediliyor.

Garanti’nin kurumsal bankacılık iş alanında 20 yıldır sürdürdüğü lider konumunda; çözüm odaklı yaklaşımı, teknolojiyle desteklenmiş geniş ve esnek ürün yelpazesi, firmaya özel hizmet anlayışı ve etkin müşteri ilişkileri yönetimi önemli rol oynuyor. Yenilikçi, bilgiye dayanan, teknolojiyle desteklenen ve finansal güçle gerçekleştirilebilen yaratıcı ürün ve hizmetleri, müşterilerinin ihtiyaçlarını en doğru biçimde analiz ederek proje bazlı çözüm üreten pazarlama ekibiyle birleştiren Garanti Kurumsal Bankacılık, sektördeki ayrıcalıklı konumunu pekiştirmeye devam ediyor.

Sınırlı sayıda yeni müşteri kazanımı olan kurumsal bankacılık işkolu, temel stratejisini müşterileriyle uzun vadeli işbirlikleri oluşturulması ve mevcut ilişkilerin daha da derinleştirilmesi üzerine inşa ediyor. Kurumsal bankacılık alanındaki stratejisi, müşteri ilişkilerine bakış açısı ve takım ruhu, Garanti’nin bu alandaki güçlü performansını sürdürülebilir kılan temel etkenler olarak öne çıkıyor.

Garanti, kurumsal müşterilerine ürün ve hizmet sunumunu; biri Ankara’da, üçü İstanbul’da olmak üzere toplam dört kurumsal şubesindeki uzman kadrosuyla gerçekleştiriyor.

2010 Faaliyetleri
Kriz dönemindeki örnek tutumuyla, müşterilerinin her koşulda yanında olacağı ve ihtiyaçlarını karşılamaya devam edeceği şeklindeki taahhüdünün arkasında olduğunu bir kez daha gösteren Garanti, ekonomik toparlanmanın yaşandığı 2010 yılında da tüm ürün gruplarında hacimlerini önemli ölçülerde artırarak müşteri memnuniyetini geliştirirken, pazardaki liderliğini de devam ettirdi.

Kurumsal bankacılık işkolu; kredilerde ve kendisine güvenin bir göstergesi olan mevduat hacminde sektör ortalamalarının üzerinde başarılı bir büyüme performansı sergiledi.

Garanti, fark yaratan yaklaşımının bir ödülü olarak, 2010 yılında bağımsız bir şirket tarafından gerçekleştirilen pazar araştırmasında, kurumsal müşterilerin en yoğun çalıştığı bankalar arasında birinci sırada yer aldı.

2011 Projeksiyonu
2011 yılında Garanti, kurumsal bankacılık iş sahasındaki misyonu çerçevesinde, sahip olduğu tecrübe ve rekabet avantajlarını müşteri odaklı ve yenilikçi bakış açısıyla destekleyerek müşterilerinin taleplerine en doğru, en hızlı ve çok yönlü şekilde cevap vermeyi sürdürmeyi hedefliyor.

Garanti Kurumsal Bankacılık, 2011 yılında da pazar liderliğini koruyarak, müşterilerinin çözüm ortağı olmaya ve kurumsal bankacılıktaki potansiyelini performansa dönüştürmeye devam edecek.

 
2010 YILI FAALİYETLERİ